33Cigdem33 78 gün önce spinal Sezeryan oldum iğne Acısı dahil hiçbir şey hissetmedim😊 uyuşluğum geçince sondayı çıkarttılar acı hissetmedim böyle bir ay oluyorsun sadece. İlk ayağa kalktığım zaman biraz zorlandım başım dönmesin diye karşıya baktım. Bir süre sade nescafe içtim ve bitter çikolata yedim baş ağrısı hiç yaşamadım çok şükür. Gazım çıkacak mı endişesine kapılmadığım için ilk günden gazımı çıkardım çık önemli bir şey bu. Olumlu düşündüm plansız bir doğumdu ama çok şükür güzel geçti 😊