33Cigdem33 Ben doğum yapalı 40 gün oldu.
spinal oldum, dedikleri gibi değil inan çok rahat geçti ameliyat benim. Sakinliğini koruduğun sürece problem olmaz. İnan o an Allah yardımcın oluyor. 🙏🏻 Ameliyathaneye alındım, kalp cihazları tansiyon aleti vs takıldı. Anestezi uzmanı iki büklüm ol dedi çenem gögüsüme değecek şekilde önümde yardımcısı vardı derin nefes al dedi spinal anesteziyi vurdu omur iliğimden. O hafif acıtıyor yalan yok 1-2 dakika sürdü. Sonra hemen bir sıcaklama soruyorlar zaten hissiyat varmı yokmu dokunuyorlar ediyorlar. Sondayı taktılar sonra hiç hissetmedim. Doktorum geldi ameliyat başladı sadece dokunuşları hissettim. Zaten bebeğimi gördüm kavuştum sonrası umrumda değildi. Sona doğru hafif salak yaptılar dikiş içindi sanırım. Şükür 🙏🏻 Ben hastanede bolca yürüdüm ne kadar yürüdüm okadar kar ağrı sızı dinlemeden. Sondayı çıkarttılar odaya gelince hissetmiyorsun uyuşukluk hemen geçmiyor. Su vs hemen içemiyorsun kusma olasılığına karşı. Doktor güveni çok çok önemli cidden.
sütüm gelir gelmez korkma geliyor , hemen emzirme işlemini yaptırıyorlar zaten.
ne kadar emerse okadar süt çoğalır.
ayağa ilk kalktığında yere bakma karşıya bak ben yere bakmıştım bayılmıştım. Allah yardımcın olsun ben hep yürüdüm direndim yatağa bağlamadım kendimi. 5. Gün toparladım şuan ağrım sızım yok arada adet ağrısı gibi oda normalmiş. Sade nescafe içtim tuvalete çıkmak için doktorum demişti. Su tüket sonrası bolca. Göbek kalıyor sanma gidiyor merak etme pis kan attıkça vücudun. 12 kg almıştım şuan 2 kg kaldı oda gidicek inşallah 🙏🏻