Seyma55 Kızlar çok kilo aldğm için göbeğim kaldı .Sezeryan doğum yapıp korse kullanan var mı ? Tavsiyeleriniz nelerdir birde ?
Tazeanne0134 Seyma55 bunu doktoruna sor kuzum daha sağlıklı olur bende eğer normal doğum yaparsam hemen takacam sezeryan olursam da doktoruma sorup kullanacam sende öyle yap derim
AATozarr Seyma55 Taburcu olduğum gün eşim almıştı çok rahat ettim hem hareketlerim kısıtlanmadı hemde göbek kalmadı ki 30 kilo almıştım 😂😂🙈
Livask Seyma55 ben toplam 5 kilo aldım ama göbek illa ki oluyor içinizde bir bebek büyüyor sonuçta. Sezaryenden bir hafta sonra pansumanlar bitince son kontrolde doktoruma sordum kullanabilir miyim diye izin verdi
Zeyzey90 Seyma55 Çoğu doktor korseye gerek yok kullanmayın vs diyor ama korsenin karın toparladığı da bi gerçek. İnstagramda ‘yamuna korse’ var ama doğumdan ne kadar sonra kullanılır bilmiyorum doktorunuza sorarsanız süresini söyleyecektir.
Seyma55 tuba-ozdogan ilk doğumumdu canm benim 8 gün oldu doğum yapalı .Ben 24 kilo almştm 🙈 Ödemimde çok fazlaydı ama ayaklarm balon olmuşdu
AATozarr Seyma55 2 sene önceydi eczaneden almıştı eşim ama hiç hatırlayamadım markasını sezeryan korsesi olarak geçiyordu hatta şimdi bana tekrar lazım
AATozarr Seyma55 yo acıtmadan ziyade çok rahat hareket ediyordum korse sayrsin de çıkarınca ağrım oluyodu ben çok memnundum valla yine kullanıcam hatta
Seyma55 Tazeanne0134 ama sezeryan olan arkadslarm hep kullanmis cok faydasni görmüş o yuzden burayada bi danşmak istedim
Tazeanne0134 Seyma55 yok kuzum yanlış yapmadın zaten ama doktoruna da danış demek istedim benim 2 teyzemde sezeryanla yaptı çocuk doğurmuş demezsin
Seyma55 Tazeanne0134 ay evet bazıları oyle cnm ama bnimde 8 kilom gitti ödekim coktu 1 hafta snrada onlar gitti .Ben cok kilo aldm o yüzden karnm kaldı 😁
Seyma55 Livask ztn çogu dogumda gidiyor cnm bn fazla kilo aldm ondan göbeğim kaldı bide sezeryan olunca 😁 bn sordum korseyi oda bişey demedi gerk yok dedi anlamadm bnde