Deletedmom0810 ayy cidden eymen çok mu konuldu 🙄 benim etrafımda yakınımda arkadaş çevremde falan da hiç yok 🤷🏻♀️ Eymeni istemem de kurban bayramında tatile gitmiştik eşimle denizden çıkarken kadının biri oğluna Eymen diye seslendi o zaman çok hoşuma gitti hatta hemen o an dedim bir oğlumuz olursa adı Eymen olsun diye 😂 tatil dönüşü o ay sonu hamile olduğumu öğrendim 4 haftalık hamileydim o zamandır aklımda Eymen olsun diye 😂
ayy o bende de var hele ki Asel ve Lina ne kadar çok duyduk bir dönem sınıflar Asel ve Linadan geçilmeyecek 🙄🤦🏻♀️ Elif, Zeynep, Ayşe isimleri özledim desem yalan olmaz