Terspektif Deletedmom0810 selam kuzum 🙋🏼♀️ Yorgun bitkin acı içinde ama bir o kadar da mutluyum 💃 memlekete gideceğim sabah inşallah 🙈 sen nasılsın canım nasıl gidiyor minnoşla☺️
Deletedmom0810 Terspektif noldu canım neden yorgunsun 🙈 ohh ne güzel 😍 biz de iki gün oldu Babamızdan ayrıyız memlekete geldik hasret günleri başladı 🙏🏻
Halimeege Ilk oğlumun adı MUSTAFA EGE ikici oglusum belli degil ama OSMAN EMIR olabilir Mustafa kayinbabamin Osman babamin adi rsimle daha konusmadik bakalim
Yasmnglr54 Ozgeurkn Eeddaaa ay demek ki tek.hamza tutturan benim ki değilmiş çok istiyor benim ki de yanına ne yakışır acaba hamzanin
Terspektif Deletedmom0810 Allah kavuştursun canım 🥰 hareketleri hissetmeye başladın mı biraz gerçi hala erken senin için ama. Hem kayınvalidemler vardı 1 hafta olacak hemde izin telaşı temizlik hazırlık filan yoruldum biraz canım ya valla
Gktrkzbn2020 songul2020doruk Ayy Bende ikisi arasında kaldım 😂 Doruk ilk düşündüğmz isimdi kuzey soyadımıza uygun diye
Deletedmom0810 Deringoksu pek beğenmiyorum bu ismi ama saygı duyarım fikrinize teşekkür ederim bu arada ☺️
Deringoksu Deletedmom0810 Bende beğenmiyorum aslında ama bir yerde yorumunuzu görmüştüm kartalın yanına isim diye kartal tibet çok uyumlu ya 😀
Deletedmom0810 ponciklerin_annesi Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah adıyla yaşatsın 🙏🏻
Deletedmom0810 Srn18 bu sıralar öneri olarak çok karşılaşıyorum çok da hoşuma gitmeye başladı gerçekten 😍
Yenianneadayi2208 Eeddaaa benim eşimde Hamza diye tutturdu.Önce yusuf dedik okeyleştik şimdi de yusuf hamza 😁 bakalım sonuç ne olacak
Eeddaaa Yenianneadayi2208 Hamza ismi çok güzel ama çok ağır bir isim ben ondan olmasın diyorum Hamza çok hırçın dik başlı kimseden korkmayan güçlü erkek demek ☺️