Ozgesn Deletedmom0810 evet ben cok beğendim ismi ama ilk biz Ömer asaf koyacağız ilkini biz koyduk bunu da babam istedi Ömer asaf olsun diye erkekse tabi 13. Hafta suan 🥰 16 haftada gdcem bakalım kız ise arya yada asel Mina erkekse Ömer asaf olsun dedik bakalım hayırlısı hepimiz icin 🥰🥰🥰
mavipapatya Aras Alparslan koymayı düşünüyoruz bizde. Eşim Alparslan diye tutturdu bende ilk cinsiyeti öğrendiğim an 3 isim seçtim en uyumlu böyle oldu. Kayra , Aras, Taha diye seçenek sunmuştum
Deletedmom0810 Ozgesn bu yıl herkes Ömer asaf koyduğu için artık görmek bile istemiyorum ya yanlış anlamayın beni ama çok sıktı yani bir de Asel ismi aynı şekilde etrafta koyacak olan varsa da vazgeçirmeye çalışıyorum kontenjanı fazlasıyla doldurdular 😂
Ozgesn Deletedmom0810 evet öyle ama annem babam Ömer asaf konusunda söz aldılar bizden mecburen öyle olacak 🤷♀️🥰 asel bende istemiyorum aslında eşim de tek basına MİNA koyalım dedi yada tek basına arya bakalım kesin öğreneyim de erkek mi kız mı erkekse belli dönüş yok ama kızsa daha bakarım isim 😄 2 hafta daha sabır ah zaman da geçmek bilmiyor kuzum 🥰 sen kaç haftalıksın
Cgdmbln Ozgesn Bizde Aren düşünüyoruz ama bakalım sanki hiç işim yokmuş gibi geliyor bu ara bana 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Deletedmom0810 Kelebek3510 çok anlamlı gerçekten Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Osmanlı torunu geliyor 💪🏻