Deletedmom0810 babası Hamza diye tutturuyor bende başına ya koray ya yiğit istiyorum başına olmazsa da sonuna alp istiyorum mutlaka 😌 sizce hangisi daha çok yakışır Hamza ismine 🙈
Heeeee bu arada daha cinsiyeti belli değil erkek olursa bunlar kız olursa lina su yada, inci koyucam Allah nasip ederse