gurbet21 Hande3636 ben 8 kasımda gitmiştim yarın ücretli mi olucak ama o zaman sigortam yoktu eşim içeri verdi şimdi ise sigortalıyım
merveunal Deletedmom0810 anlıyorum. Bende doktoruma sordum ve 15 dedi 14.gün gidip muayenemi ücretsiz şekilde olmuştum 😃
NurGrlek Blackmom 10 gün süresi var Perşembe gitmistim doktorum cuma tekrar çağırdı muayene parası vermicem ama NST ücreti ödicem 😁 keşke oda olmasa
Gzmozcetin Blackmom devlette de özelde de aynı cnm 10 muayene süresi oluyor. 10. Günde gitsen ücretsiz muayene oluyorsun
merve21_ Blackmom gidebilirsin canım 10 gün degil 15 gün içerisinde para almıyorlar benim gitiğim hastane böyle yani özel hastane
canimoglum53 Blackmom benim gittigim hastahanede 9.gun. Degisiyor galiba anlamadim hic.. hastahanenide arayabilirsin daha saglikli olur kuzum
Pcoslubiranne Blackmom 10. Gün ucretli oluyor 9. Gun ucretsiz ablam da yegenjmi goturdu tam 10. Gun dun bitmiş ucretsiz hakkiniz demisler.
Mervemm Pcoslubiranne ben 14 gun gittim sigortam yok diye dedim sadece kalp atisi icin giris yapamam doktor tamam dedi biz seni aliriz arada dedi
Kizkalesi Blackmom ilk gittiğin gün dahil sayacaksın 10.gün dahil ücretsiz. Mesela çarşamba gittin kontrol süren diğer hafta cuma günü son. Cumadan sonra normal muayene