Blackmom Arkadaşlar geçen hafta cumartesi doktora gitmiştim yarın pazartesi ve 10.gün ücretsiz mi olur hala ?
Minikyavrum34 Blackmom benim özel 10gun içinde gitsem olurmuş fakat devlette aynı mi değişiyor mu bilmiyorum
Rbs111 Blackmom genelde muayene günü 1 sayarak 10 gün kontrol süresi var ama her hastane farklı olabilir
Baloglum93 Blackmom 10. Gün yeni kayıt açılıyor çünkü 10 gün diye sayarken özel hastaneler kayıt açtığınız günüde içine dahil ederek sayiyolar
ZehraAlbayrak Bazi hastaneler 10 bazilari 15 gun. sgkli sgksiz duruma gore degisiyo hastanenize sorun burda bilemeyiz Herkes kendine gore konusur
Hande3636 Blackmom hastaneye göre değiştirmiyor. SGK’nız varsa 10 gün kontrol süreniz ve ilk muayene günü 1. Gün olarak sayılıyor haklı olarak o şekilde sayabilirsiniz.
Hande3636 Blackmom 10 kasımda gittiyseniz salı günü 10. Gününüz yarın ücretsiz muayene olabilirsiniz😊
gurbet21 Hande3636 ben 8 kasımda gitmiştim yarın ücretli mi olucak ama o zaman sigortam yoktu eşim içeri verdi şimdi ise sigortalıyım
merveunal Blackmom 10 gün degil onun süresi 15 gün bizzat kendim de gittim girişe söylüyorsun 15 günlük süren oldugunu
Deletedmom0810 merveunal SGK durumu sebebiyle 10 gün veriliyor ücretsiz muayene için 15 değil 🤔 ben bizzat doktoruma sormuştum 10 gün içinde ücretsiz demişti
CanselMayis Blackmom ben ilk gittiğimde 10 gündü sonra bana siz sgortasız oldugunuz için 15 gün muane süresi dediler
merveunal Deletedmom0810 anlıyorum. Bende doktoruma sordum ve 15 dedi 14.gün gidip muayenemi ücretsiz şekilde olmuştum 😃
27_ Gün hastaneye gittigin gün oluyor. Ondan itibaren say. Cumartesi 1. Gününse pazartesi son gün olur. Sali gidersen para alirlar.