Canım benim de hamileyken başladı o gögüs ucu yarası, lansiloh krem kullanıyorum sürekli hergün sürüyorum duşa girip çıkmak bile ne çok acıtıyor duştan bile korkuyorum henüz almadım ama çok memnun kaldıklarını kullananlardan duydum arkadaşın bir tanesi de yazmış avent gögüs kapagı silikon diye yalnız daha daha iyisinin silver gümüş gögüs ucu kapakları oldugunu öğrendim siparişimi henüz vermedim ama araştırmanın tavsiye ederim gümüş kapaklarının yara iyileştirici etkisi de varmış araştır canım biraz pahalı ama kullananlar deger diyor 🤷♀️geçmiş olsun