Raniniii SeeDaa benimde cok olmuştu geceleri uykuda falan oluyordu korkmustum bende ama doktor normal dedi vucut reaksiyon gosteriyo galiba birde tuz olayini azaltmak lazimmis
Tugba_O SeeDaa aynısı bende de oluyor. Doktora sorduğumda normal dedi sislikten ötürü damarlara baskı oluyor dedi. Çok sikayetci olursa medicallerden eli sabit düz tutan aparatlardan alip takabilirsin geceleri dedi ama simdilik almadim.
Full Duruveannesii emziren annelerde biraz daha gec ve yavas yavas geciyormus diye duymustum. Tabiki doktorunuz gerekeni soyleyecektir. Gecmis olsun. Saglikla buyutun insallah🤗
SeeDaa Bacağınıza kramp giriyor mu ?? Gece nerdeyse ağlayacak duruma giriyorum.. Çok kötü bişey.. Bi süre de basamıyosun üzerine