SeeDaa kuzum gayet normal ben adanadayım şuan geçen hafta gelmeden sordum normal dedi bende 31+2 haftalık hamileyim bacaklarım ellerim yüzüm herşeyim şiş doğumdan 4-6 hafta arasında geçer dedi hele gece var ya abooo deli gibi şişiyor bol su iç tuzu olabildiğine az tüket dedi az kaldı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim