Kocerirem evet ben geçen yıl Haziran da tanışmıştım Koray hoca ile birkaç dr gezdikten sonra.. kalp atışı durmuştu ve diğer dr lar psikolojimi bozmuştu , Koray hocanın yaklaşımı hoşuma gitti kürtaj yapmıştı. Sonrasında bir de dış gebelik geçirdim. Bu defa sağlıkla nasip oldu çok şükür, inşallah kucağımıza da sağlıkla almak nasip olur 😊 benim umutsuz olduğum zamanlarda moral verdi, doğurtcam seni bir gün dedi😄 biraz rahat bir dr , bu yüzden endişelerim olmuştu bu defa ama çok şükür hiçbir şeyi ihmal etmedi düşük önleyici, kan sulandırıcı hepsine başlattı bu defa. Geçmişi de bildiği için onunla devam etmek istedim.. sizi neden gıcık ediyor 😂