Bahargulu Nasilsin nasil gidyo kac haftalik oldunuz biz 37 haftalik olduk pazartse 38 olcaz bi kizim varr simdi oglusum olcak insllh
Pericinar07 Bahargulu 38+4 olduk yarın sezeryan doğumum olacak bugün sancim var yarına kadar sabreder inşallah oğlum 😊
Bahargulu Kocerirem arastirma hastenesine canim bekir sitki diye bi doktar benimde agrim var karnim sertlesiyo belim agriyo ama gelen giden yok😀
Kocerirem Bahargulu gece yattığımda karnım toplanıp sertleşiyor ve canımı acıtıyor korkuyorum bende seninde oluyor mu ?
Antalyali_07 Slm bizde 36+3 olduk kepez devlete gidiyoruz çok memnunum benimde ağrim var 2 haftam kaldi sezeryan olcaz hayirlisi ile
Bahargulu Antalyali_07 insllh biz normal olcaz bekliyoruz bian once gelsin diye bekliyoruz ama pasamiz rahat
Antalyali_07 Hepimizin evladı sağlıcakla gelsin en güzeli normal ama benim önceki sezeryan olduğu icin mecbur