Beyzaharun Deletedmom_9 bende gögüs hasaasiyeti asırı artmıştı kasıklarım çok ağrıyordu normalde ağrım olmazdı , hemen anladım kendimi ve dr a gittiğimde 4haftalıktı betam 4bin küsür çıkmıştı
Deletedmom_9 Beyzaharun ben de gögüs hassasiyeti neredeyse 10 gündür var. Bi kere nokta nokta leke oldu on gün önce
Busimss Deletedmom_9 kimisinde okur kimisinde olmaz benim ilk gebeliğimde de olmamıştı şimdi de olmuyor.