Nslhnakn Deletedmom_9 bende kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti oldu. Nasip olursa yarın 7. Haftaya gireceğiz bulantı baş dönmesi vs olmadı bir kere bulantı oldu oda markette şarküteri bölümündeki kokudan🙊
Deletedmom_9 Gulmira benim bu gün adet olmam gerekiyor ama olmadım daha. Hamilelik belirtileri de bu haftaya kadar vardı ama şuan Bi şey yok
Nslhnakn Deletedmom_9 bende korkuyordum adet günüme 1 gün varken akşamı karnım o kadar çok ağrıdıki dedim heralde olucam regli ağrısı gibiydi çünkü🙈 bide ben tesadüfen çok erken öğrendim gebeliği ondanda korkum vardı kan değerim düşüktü ve çok saçma şeyler söylendi ama çok şükür Herşey yolunda 🙏🏻 Sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin rabbim🙏🏻♥️
Beyra0212 Benim de adetim 2 gün geçti. Dün bir damla kan geldi. Devamı gelmedi Bugün de kahverengi bir akıntı. Devamında normal günlük akıntılar devam etti. Sizce hamilelik var Mıdır kızlar. 2.5 senelik evliyim
Nslhnakn Beyra0212 benim ablam öyle olmuştu adet gününde kanama geldi kesildi ertesi gün devamı olmayınca hastaneye gitti kanda öğrendi hamile olduğunu, hastanede test yaptırın isterseniz🙏🏻
Nilll Beyra0212 benim de bu şekilde olmuştu,adet olcakmisim gibi sanci,kahverengi akıntı ve sonrasında hamile olduğumu öğrendim. Hayırlısıyla darısı sana inşallah 🙏😊
Beyra0212 Nslhnakn yarın eğer olmazsam gideceğim ama dayanamayıp sormak istedim. İnsalalh rabbim isteyen herkese tattırsın insalalh annelik duygusunu 😇 🤰
Beyra0212 Nslhnakn amiinnn dua edin bana ve isteyen herekse. Hamilesiniz sanırım. Kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim sağlıkla 🥰
Nilll Beyra0212 inşallah canım. Bazen teste çıkmayıp kanda çıkabiliyor. Mutlaka kan vermelisiniz en garantisi o oluyor
Nslhnakn Beyra0212 ilk paylaşımını okurken duamı ettim bile🥰 sonucu bekleyeceğim🙈 amin canım inşallah 🙏🏻♥️