bsra18- Kizkalesi diğer takımları zaten normal standart penye kumaş takımlar da hastanede görmeye gelecekler vs biraz süslü olsun 🙈😂
Kizkalesi bsra18- ben tavşanlı bir 5 li takım aldım hümabebeden grili pembeli , 5 li Bi takımda civil den aldım nakış desenli oluyor ya ondan. Bende onları götürxem inşallah battaniyesini kendim ördüm o yüzden 10 lu almadım hiç 😊
Deletedmom0041 Minnakmom yok çıkmıyor ben 3 aydır battaniyeyi kullanıyorum son yıkamada gülü düşmüş sadece
[silindi] bsra18- kız bunu kendinde yapardin çok da hoş değil açıkçası. Aynısını geçen gün eşimle bir mağazada gördük hastane çıkışı sorarken bunu da gostermislerdi 150 tl mi ne demişlerdi biz baya gülmüştük eşim şey demişti silikon tabancasıyla bunu kendimde yaparım diye. Şimdi instagramda bir tane sayfadan sipariş vereceğim. Zaten ortalama 150 den başlıyor 200 tl ye isimli nakışlı yaptıracağız bakalım. Bence değiştirme fişi duruyorsa değiştir canım. Çok çok güzelleri var emin ol.
Selen01 Bence sade ve şık, illa kız diye pembe vs giydirmektense böyle çok daha güzel oluyor. Doğduğunda ki saf temizliği ortaya çıkıyor 😊 bence kimsenin dediğini aldırmayın sizin bebeğiniz sizin kararınız
Deletedmom0041 bsra18- gorumcem aynısının pembe kurdelalısını almıştı bana. Battaniye sini hala kullanıyorum. Hastane de işime yaradı ama evde atlet ve çıtçıtlı zıbını kullandım sadece. Fiyatı ne bilmiyorum ama kıyafetler küçük en fazla 10 gün giyebilir
Deletedmom0041 Mslm ben hiç pembe almadım krem kırmızı falan aldım herşeyi ama hediyeler hep pembe 😂😂
Ebruas Ben çok beğendim gayette güzel sağlıkla giysin bebişiniz. Kız bebek olunca pembe erkekte mavi görmekten bıkknlık geldi bana artık. Kız-erkek kremler beyazlar çok yakıştıryorum ben hastane çıkışlarına.
Papatya_anne bsra18- bence cok guzel kuzum ben 2 tane binden aldım 5 li 18 TL pamuk hastane cıkısına cok gerek yok diyorlar
bsra18- Papatya_anne dolu 5li hastane çıkışı var ilk kızıma aldığım hastane çıkışının badileri 9.aya kadar rahatlıkla oldu genelde minyon oluyor benimkiler