Gulfem07 Skn23 bence herkeste vardir bu durum elimle tutuyorum bazen öyle bir şey ki yani göbek deligimin 4 5 cm aşağısında baya aşağıda ama 2 gün önce gittik popo üstü oturuyordu şimdi ne alemde bilmiyorum :)
Skn23 Gulfem07 benimki doğum pozisyonunda şuan tabi kanalda değil ama dönmüş😁 ondan sanırım bu baskılar
Gulfem07 Skn23 kaç haftaliksiniz?bizim 30+4 popo üstü olduğu için biraz daha rahatım hatta hep öyle otursun istiyorum 😂😂doğum pozisyonu alırsa sürekli geliyor gibi hissederim zaten kasılmalarım var iyice telâşlanirim
Skn23 Gulfem07 35+3 😁 dönmeden önce tekme atıyordu çok can yakıcıydı böylede kafasıyla baskı yapıyor işte 😁
Sirin_beyza Gldnsrf canım akıntı iş yapma bende anılarını yasadım anneme diyince normal bebek asagı da dedi kanamam hiç olmadı ama bir tanı koyuldu ben doktoruma Anlatınca alttan bakacam dedi ve sonuç bu erken doğum dedi İnş 36 yı tamamlarım