Gldnsrf bende 32. Haftamdayım, aşırı sancıyla hastaneye gittim nst de 100 vurmuştu sancılar hemen yatış ciğer geliştirici vurdular. Şu an evde ilaç içiyorum ve tuvalet harici asla kalkmıyorum senin haftan daha da küçük. Annemdeuim ben suyumu bile önüme getiriyorlar böyle bir imkanın var mı? Ayrıca açılman sancın vs devam ediyor mu