defne55 nazel123 39+1den bildiriyorum bebem yanımda onu unutuyorum 😂😂😂 darısı sizin başınıza inşallah 🙏🤲
tunanehir 37+1 olduk mide yanmasından uyuyamiyrum bide arada hafif şancı saplaniyor gaz sancisi gibi sancim var bide ☹😔
Gulsunn ayln39 sancının girme süresine bak canım. Duş al geçer belki. Belli aralıklarla düzenli geliyorsa ve hafiflemiyorsa doğum sancısı olabilir. Nişan yada suyun geldi mi