Esir elimle bile konuşamıyorum hemen gözlerim doluyor . Bazen mesajla yazıyorum ona . O da aklında tutacak gibi değil ki .. güvenemiyorum o kadar . O gün arayan soran olur telefon telaşına düşer iş ve işlemlerin peşine düşer . Ben arada kaynarım gibi geliyor o yüzden güvenmiyorum da . Hop oturup hop kalkan biri maalesef