Htc_e postlarınızı okudumda herkese ters ters Cevaplar veriyorsunuz, Klavye arkasındayım diye bence vebal almayın kalp kırarak.. susmakta en güzel cevaptır.. hoşunuza gitmeyen posta sırf eleştiri diye cevap yazıosanız yapıcak başka işiniz yok demektir.. ilgisiz kalmışsınız sanırım.