Hayırlı akşamlar arkadaşlar 17 haftalık hamileyim durmadan çevremdekiler bana bebeğin cinsiyetini soruyorlar bende şuan söylemek istemiyorum kimseye hatta hafta hafta gebelik haftamı bile takip edenler var daha belli olmadı diorum ama nasıl olur tahmin bile demedimi diorlar sizce ne yapmalım nasıl karşılık vermeliyim artık 🤔