Tanem0105 Yldzeyll Bende 20 haftalığım canım benim de var o ağrım ama ben iş yerinde ayaktayım sürekli ondan dolayı herhalde dinlenince geçiyor biraz olsun
Yldzeyll Tanem0105 bende markette çalışıyorum canım bim de yim kasa reyon 2 dakika durmuyorum ki yapmasan olmuyor yapsam ağrıyor her yanım Allah yardımcımız olsun hepimizin
Yldzeyll Ebruakky söyleyeceğim canım salı günü randevu aldım dayanamıyorum ağrıya artik acile gitmiştim hiç bişey yapmadılar geri geldim eve
Ebruakky Yldzeyll Bende süt sevmiyorum zorla içiyordum soğuk içiyorum daha kolay geliyor kokusu gelmiyo