Yldzeyll Haftaya girdim bacak başlangıç yeri iç kısımi ağrıyor nasıl tarif etsem bilemedim oturup kalkınca özellikle ağrıyor neden olur nasıl geçer
Busraae Yldzeyll canımm bende de cok oluyordu bu aralar olmuyor ama genelde benim yorulunca oluyordu o agrı
Bernw Yldzeyll merhaba canım şuan 26haftaligim yaklaasik 1aydir bende çekiyorum inanılmaz aci veriyor tam vajinama yakın 2 bacak aram amaa doktorum normal dedi Bebek büyüdükçe ve bizlerde kilo aldıkça olurmuş endiselenme
Ebruakky Yldzeyll 25.haftadayım aynı şey bende birkaç haftadır var doktoruma söylediğimde bol yoğurt yememi söylemişti hatta ilaç kullanıyorum çok artarsa ikiye çıkarırız demişti . Kalsiyum eksikliğinden oluyor canım sende bi dene istersen bol yoğurt ye süt iç
Yldzeyll Essrakk yok canım vajina bitiş yeri bacakla birleşiyor ya iç kısım orası çok ağrıyor yurumede zorluk çekiyorum
Bertug-Tugberk-Mom Yldzeyll buyuk ihtimalle çatı ağrısı bende de çok erken başlamıştı, 34. Haftadayım hiç geçmedi o ağrı:( senin haftalarındayken sağıma yada soluma yatıp bacak arama yastık koyup cenin pozisyonunda yatınca iyi geliyordu bi dene istersen
Edanurrr @Yldzeyll aynı dediğiniz yer benim de ağrıyor ama sabah uyandığımda çok oluyor sonra gün içinde hafifliyor sebebi ne bilmiyorum
Yldzeyll Busraae yorumlamak elde değildi evde ev işi dışarda el işi 1 gün izin oda yine iş ev yemek ne zaman dinlenirim bilmiyorum
Gamze333 Yldzeyll bi dahakı kontrolumde doktoruma soracagım bunu Neden kaynaklandıgını merak ediyorum
Busraae Yldzeyll bence yoruldugundandır canım sen dedigim gibi dene dinlendigin zamanlar o şekilde dinlen bide eşim bana hamile yastıgı aldı onun cook faydasını gördüm ondan sonra agrım sızım gecti belim bile agrımıyor
Edanurrr @Yldzeyll ya birkaç gün önce kontrolüm vardı doktorum kemikler artık doğum pozisyonu almak için birbirinden ayrılacak o da bel bacak ağrısı yapar demişti ama benim ağrım doktorun onu söylemesinden önce başlamıştı belki o yapıyodur diye düşündüm
Yldzeyll Edanurrr bende çoğu kışı 28 haftada ağrı oluyor diyorlardı benim için erken diyorlardı korktum biraz
Yldzeyll Bernw çok sağol canım önemli birşey olmasın da kaburgam da ağrıyor aynı anda iki ağrı baya zorlayıcı oluyor
Yldzeyll Ebruakky bu hafta kontrolüm var doktora sorayim bende yoğurt yiyorum ama süt sevmiyorum kokusu çok kötü geliyor 😔
Ebruakky Yldzeyll Bende süt sevmiyorum zorla içiyordum soğuk içiyorum daha kolay geliyor kokusu gelmiyo