BusraMece Kızlar nasıl olacak böyle ne zaman gelecek bu bebişler suni sancı yemek istemiyorum tavsiyesi olan var mı? 😏
defne55 BusraMece benimde öyleydi stresten 1 gece içinde sancım geldi açıklığım başladı ve suni sancıyla 3 saatte doğurdum zamanı vardır bebişim😊
Fureya BusraMece 38+6 😑 aynı durumdan muzdaribim. Hoş sancı ara ara geliyor ama sürekli değil. Açılmada hiç yok bildiğim kadarıyla. Hamileliğim boyunca hareketliydim oysa. Neden böyle oldu anlamadım🤷♀️
Elzndgn BusraMece malesef ki bnde aynı sekildeyim cnm mucize olsun bir anda sancı gelsin doğsunlar inş 🙏🏼
balasininanasi BusraMece 39+2 aynı 🤷🤷 Nişanım geldi dedim sevindim hiç açıklık yokmuş. Squat yapmaktan belim koptu. Hamileligim boyunca yerimde durmadim olmayınca olmuyor işte 😬
BusraMece Fureya bende cok hareketliydim çalıştım 32ye kadar sonrasinda da ev isi bilmem ne derken hep hareket halindeydim gunluk 7000 net atiyorum ama hala yok 😶
BusraMece balasininanasi bende hurma yiye yiye icimde hurma agaci cikicak 😂 valla midem almiyo artik 😂
Mtzkuzum BusraMece 39+2 ne sancı var ne de açıklık biran önce gelsin istiyorum. Doktorum Çarşambaya kadar doğmazsa sezeryan yaparız dedi. Sezeryan olmak istemiyorum 😔
BusraMece Mtzkuzum suni sancı istemen daha iyi olur bence senin için normal dogum yapma sansin varsa sezeryana yonelme derim
GizemUzun Mtzkuzum aynı durumdayız 😔 bende 39+2 yim açılmam yok ve bebeğim çapraz duruyormuş kanalda değil Çarşamba gidicem o güne kadar kendi sancımla gitmeSem sezeryana alacak ve Sezeryan istemiyorum 😏
BusraMece Mtzkuzum bende de yok hic açılma 41e kadar bekliyceksin dediler bence baska bi doktora daha danis
Mtzkuzum BusraMece hayırlısı olsun inşallah hakkımızda o kadar stres oldum ki ne yapacağımı şaşırdım 😔