Pptyhanm Haftadayım. 3 gündür baş ağrım geçmiyo. Parol kullandım naneli krem kullandım naptıysam geçmedi. Acile gittim tansiyonum da yüksek çıktı. Parol serum verdi bana mısın demiyo. Ağrısı sağ gözüme vuruyo çok ağrıyo. Bi fikir verin dayanamıyorum ağrısına😢
Kumru82 Pptyhanm proteine bakıldı bendede hatta üçgünde bir dahiliye doktoruma tahlil veriyorum ama her ihtimale karşı tansiyon ilacı kullanıyorum tamamen zararsız hamilelikde yüksek tansiyon daha zararlı benımde baş ağrılarim geçti evde sürekli ölçüyorum zaten
Yenianne65 Pptyhanm canım bol bol su iç vücut sussuz kalınca beyinde ki suyu kullanıyor oda aşırı baş ağrısı yapar bol su iç şifa olur inşallah
Guguk Pptyhanm Gebelik zehirlenmesi için bakarlar özellikle tansiyon da yüksekse. Tavsiyem bol su iç ve ihmal etme
Pptyhanm Duuyguum gittim canım çatı muaynesi yaptı gayet rahat dedi günde 1 saat yürü ahududu çayı iç alaturka tuvalete oturur gibi otur dedi. Haftaya da kontrole gel dedi
Esrntltrn Ben bas agrılarımı doktoruma söyledigimde magnezyum verdi hala kullanıyorum ve etkisini görüyorum doktorunuza bi hatırlatın magnezyumu eger kullanmıyosanız, gecmiş olsun 🎈
Duuyguum Pptyhanm evet gittim bende çatı muayenesi oldum azıcık acıdı ama yalan söyleyemem baya oydu kurcaladı benim bide sümüksü akıntım vardı onu tentürdiyot döktü alete pamuk koyup iyice temizledi rahim ağzı çok incelmiş dedi akıntının sebebi bu dedi ada çayı iç dedi sabah akşam pilates topuyla yuvarlak çiz dedi destek alarak çömel kalk dedi en az bir saat yürü dedi bide perina diye bi masaj yaptı bebe yağıyla tarif etti bunu günlük yap dedi ama ben bir kaç güne başlayabilirim bunlara ancak sen başladın mı
Pptyhanm Duuyguum aynı şeyleri dedi demek ki. Ben ada çayı aldım yürüyüş yapıyorum çömelme hareketleri yapıyorum. Ahududu çayı çok aradım ama bulamadım. Dün de ishal oldum acaba geliyo mu dedim ama tık yok😂
[silindi] Duuyguum canım ada çayını ne için tavsiye ediyorlar biliyor musun Kaçıncı haftadan itibaren tüketmeye başladınız
Duuyguum Pptyhanm 2 haftadır ishalim ben 🤦♀️ Sümüksü akıntım var bir haftadır ama sen benden önce doğurursun gibi hissediyorum nedense
Pptyhanm Duuyguum sen dün hiç yazmayınca doğurdun sandım kordondan dolayı bişey mi oldu acaba dedim Allahım sağ salim kucağına aldırsın🤲🏻
Pptyhanm Duuyguum ağrılarım var ama hala doğurmadm canım. Her gece uyurken doğuracam diye bekliyorm ama uyanıyorm tık yok😂 sen nasılsın
Pptyhanm Duuyguum cumaya kadar bekleyelim dedi cuma günü 40 olacak sonra duruma göre 41ide bekleyebiliriz dedi bakalım bekliyorm. Sıcak su alaturkaya oturur gibi oturmak ada çayı yürüyüş yapıyorum yapıyorum ama gelmiyo evin içinde halay bile çekiyorum😂
Duuyguum Pptyhanm o zaman yavaş yavaş başladı sancıların senin sıcak su buhar en güzeli ama ben yapamıyorum onu korkuyorum ya oturmaya bugğn bir saat pilates on beş kadar squat yaptım sonrasında sıcak duş aldım bekliyorum kuluçkaya yatmış gibiyim 😅
Pptyhanm Duuyguum uzanıp kalktıktan sonra daha çok ağrım oluyo böyle dövülmüş gibi oluyorm ayakta durunca sorun yok
Duuyguum Pptyhanm bende öyle yapıyorum belime tutuyorum vajinaya tutuyorum kimisi leğene oturuyormuş 😅