Bhr_cglyn merhabalar bende 3+3 ben kesemi gördüm rabbim sizlerede görmeyi nasip etsin inşallah. 😍 çok uzanmayın günlük yürüyüşler yapın 20 dk yı geçemeyecek şekilde rahme kan gitmesi gerek aynı zamanda gaz içinde iyi geliyor 😊 bol bol su tüketin birde ✋🏻