Bende her anne gibi sabırsızlanıyordum yavrumu kucağıma almak için 15 Kasım gece başladı sancılarım ama o gün hep hamile egzersizi yaptım dans ettim filan doğumum kolay olsun diye bu arada ikinci doğumum 5 sene önce özelde doğum yaptığım da çok kötü geçmişti ama kendimi şartlamıştım bu çok güzel geçecekti inandım ve öyle de oldu kanuni devlet hastanesinde yaptım bu arada kontrollerime 5.aydan sonra hep devlete gittim o gece de dedim bu çocuk bugün gelecek hissediyorum kızımda 5 yaşında eline Yasini aldı kuzum annem sağ salim kardeşimi bugünn doğursun diye dua ediyordu hissetmişti kızım da neyse gelelim doğuma gece sancılanınca dk tutmaya başladım önce 7 dk sonra 5 dk da bir gelmeye başladı yatmayı deneyim sancıları biraz evde karşılım dedim sonra eşimi kaldırdım tamam yol boştur ama mesafe uzak yarım saat filan riske atmayayım hemen çıktık yola saçlarımı bile düzleştirmiştim 😁 hastaneye gittiğimde saat gece 2 ydi açıklığıma baktı 5 cm yatış dedi hemen nst ye bağladılar sonra doğumhaneye indirdiler orada da bebeğe baktılar sonra alttan muayane yaptı 6 cm olmuş dedi bu arada çok ilgililer sonra nst ye bağladılar dedim ki çok zor sancılar artık zorlamaya başladı dk da bir geliyor tamam dedi gez biraz her sancım geldiğinde bebeğimi düşünüyordum emzirdiğimi filan sancılar hafifliyor du sanki birde nefes alıp veriyordum çok iyi geldi sonra plates topunda zıpladım açıklığıma baktı suyun gelse doğurursun hemen dedi bende patlat dedim kendiliğinden başlasın ben müdahale etmim topta biraz daha zıpla dedi sonra 15 dk ya filan geldi suyumu patlatması ile birlikte müthis bir ıkınma istediği dedi sakın ıkınma tut hemen doğumhaneye dedi gittik ıkınmaya gelince beceremedim yırtığım oldu ama kesiğim yok dikişler zorladı sadece beni uzun sürdü yırtığımdan dolayı ama oğlumu hemen üstüme verdiler doğar doğmaz sonra doktor kontrolüne gittiğinde dikiş attılar dilim bitince emzirmek için getirdiler emzirdim hiç acı filan kalmadı kendimi çok iyi hissettim 4 45 de doğurdum 49 cm 2985 kilogram olarak Allahım nasıl güzel nasıl kokusu var anlatamam sonra süt verdiler bana odaya çıkardılar eşimle benim aramda kan uyuşmazlığı olduğu için bebeğim babasının kan grubunu aldığı için sarılığı yüksek çıkınca yoğun bakıma aldılar içim buruk çıktım hastaneden pazartesi bilgi verecekler çarşamba görüş günüymüş zaman geçmiyor dua edin ne olur pazartesi günü gittiğimde bebeğimi kucağıma alabileyim tekrar benim bu kadar şuan iyiyim devlette yaptığım doğumdan çok memnun kaldım iyi insanlara denk geldim sanırım merak ettiğiniz olursa cevaplarım herkese hayırlı kolay doğumlar olsun inş