ErvaVeBebegi Suan 6 ci ayima giricem ve gögüslerim baya büyüdü acaba dogumdan sonra veya emzirmeden sonra geri eski büyüklügüne geliyor mu yoksa hep böyle mi kaliyor 😕😕
Motheroftwo ErvaVeBebegi emzirmeden sonra küçülüyor balon gibi sönüyor ben 2 çocuk emzirdim eskisi gibi olmuyor yumuşuyor
Ceyduygu ErvaVeBebegi küçülüyor ama eskisi gii bu dik olmuyo hem sarkma oluyo hem yumusuyo garip bisey oluyo yani malesef. Anne olunca vücudun baya degisiyo yapcak bisey yok bebegimiz icin 😊 Ama ben sarkmayı azaltmak için sporcularin kullandigi toparlayici sutyen yerine gecen atletler var onlardan alicam simdiden
Aydaozk Cans yorumunuzu okuyunca kahkaha attım Gercekten 🙂 sesli güldüm derler ya Aynen Öyle. Benim genetik bildim bileli bir yere sigmiyolar 🙂🙂
birminikannesi Cans ahahha kahkaha attim resmen 😂 ayni seyi bende dusunuyorum nereye sığacak bunlar 😂 bi anda 4 beden büyünür mü hiç 😂
ErvaVeBebegi Motheroftwo evet mutlaka eskisi gibi olmuyordur ama simdi 80 den 90 a sisen gögüs yine 80 olur mu yani eski sütyenlere? 😕😂
GzdeelikAkbacak Motheroftwo Canım merhaba ben ezmiyorum benim göğüslerim de yumuşak sütü geliyor mudur oğluşum emerken ?
Svcnn Motheroftwo ben ayni oyle oldum 90 bedne cikmsti dgmdan snra sundu bi avuc kaldi resmen catladi hep simdi hamilym hc buyumedi bi avuc gbi dgumdan snra buyur belki emzrcgmde snra geri kuclr
Aysealty Ya 32.haftamdayım benim hiç büyümüyor🤦♀️Normaldede küçüktü zaten hamilelikte büyür diye heves etmiştim.😅
ErvaVeBebegi Aysealty ayy büyümeseydi keske bende büyüdü diye üzüldüm hic bir gömlek olmamaya basladi 😞😞 acaba yine iclerine sigarmiyim diye simdiden üzülüyom 😕
Esesli Aysealty benim daha 10 hafta ama benimde büyümedi. Biraz şişti gibi. Ama zaten küçücük keşke büyüse biraz 😊😀🤣🤣 emziremem ben falan diye düşünüyorum bu kadar küçükken 😊🤣
Elfn Sarkmaması için ne yapmak lazım acaba şey diyorlar kendinizi emzirme sütyenine ya da desteksiz sütyene çok alıştırmayın o zaman sarkması biraz olsun engellenebilirmiş destekli toplu durmasına yardımcı oluyor ya ondan 😊
ErvaVeBebegi Elfn heralde dogumdan ve emzirmeden sonra o destekleyicilwri alicaz gibi ? 😕 bende bilmiyom yani tam olarak ama vardir belki bi cözüm ? Acaba spor fayda ediyormudur ?
Cansummm ErvaVeBebegi benim minnağız daha 11 haftalık ama göğüslerim inanılmaz şişti paylayacak sanıyorum damarlarımın hepsi çıkmış durumda🙈 umarım daha fazla büyümez diyorum bende😊
ErvaVeBebegi Cansummm aaa o daha 11 haftaliksa daha siser heralde ben 6 aya giricem sistiler daha 3 ay var insallah daha sismez diyom kendi kendime 😂😕
Motheroftwo ErvaVeBebegi zayıflamaya da bağlı olarak değişiyor benim eskiden 90 dı ilk çocuğumdan sonra 75-80 taktım ikincide de aynı şekilde baya büyüdü süt doluyor boşalıyor doluyor boşalıyor ve bildiğiniz sönüyor 😀 yani emzirmeyi bırakınca 80 den daha bile küçük olabilir
Cans Aydaozk 🙈🙈 Oh ne güzel gülelim 🤗 güzelleşelim . Tek derdimiz afroditlik olsun 🌸 Minikler sağlıklı gelsin de 🤰🏼🍬