Ahmtmmm TunarinAnnesi canım keseyi gördün mü ne zaman görünüyor benim de değerim 110 iki gün önce ölçtürmüştüm
Lovely Ahmtmmm kese 1500-2000lere ulaştığında görülüyor yani senin 4 gün sonra gözükür büyük ihtimalle İnşallah
Ahmtmmm Benim de ilk tahlil 7,9 çıktı sonra 35,5 sonra 110,1 sonra da 645,0 bakalım bizde çarşambaya gün aldık keseyi görmek için ama benim adet günüm dündü hafif lekelemmeler oluyor acaba niye kuzular