Nslhnakn Ahmtmmm normal canım benimde 7,86 idi ilk 2 gün sonra 40,69 a yükseldi sonrasında artmaya devam etti
Gulcezeren Ahmtmmm gayet normal benimde 8,37ydi 1 gün arayla 16ya yükseldi ve şuan 23 haftalık hamileyim🥰
TunarinAnnesi Ahmtmmm benim adete 4 gun kala 22,40 cikdi beta InsAllah saglikli artar hepimiz in deyeri
ebruuu_15 zengooo benimde öyle oldu 9. Gün 17 çıktı iki gün sonra 35 bir gun sonra da 43 çıktı 4 gun bekleyeceğiz baya yavaş ilerliyor benim
ilkanneligim Benimde ilk 7.74 idi iki günde bir takip ettim arttıkça sevdindim arttıkça sevindim🥰 sağlıkla alın kucağınıza inşAllah
ilkanneligim zengooo yok kuzum normal yoldan hamile kaldım ama erken öğrenmiştim daha adetim 2 gün falan gecikmişti
yarennn79 TunarinAnnesi Allahım çok sevindim hadi sonunda gözün aydın çok dikkat et arada bilgilendir
yarennn79 TunarinAnnesi yinede çok duyurma canım aman nazar degmesin vallah dikkat et kendinede kese falan gozuktumu
Ahmtmmm TunarinAnnesi canım keseyi gördün mü ne zaman görünüyor benim de değerim 110 iki gün önce ölçtürmüştüm
TunarinAnnesi yarennn79 haftaya keseye gidicem aile içi duyurduk henüz İnşAllah daha söylemiycem cinsiyeti falan belli olsun sonra