busrasahinn duygusalduru kullandığın başka bisey var mı peki ben mesela süt icememistim süt alerji yapmıştı bana
Esrayy duygusalduru gecmiş olsun canım ben ılk haftadan itibaren kullandım bi sorun yaşamadım 15. Haftadan sonra bıraktım decavite geciş yaptım doktor öyle söyledi bence hemen bi doktora görün Allah muhafaza bişey olmasın
Fatmanzmgl duygusalduru bn 3ay kullndm ama cok şükür bi sknti olmadı emin misnz folikasit ten kaynklandginin
duygusalduru Ben dayanamadım acile gittim ..folik asit içme bir kaç gün dedi birtane jel verdi az da olsa rahatladım bir kaç gün icmicem folik asit..yarında kendi doktoruma gidicem doğal olarak iğne ve ilaç tedavisi olmuyor...