duygusalduru Merhaba 7 haftalık hamileyim 20gunfur folik asit folbiol ıciyorum doktorum verdi.. Fakat bütün vücudum alerji oldu kaşınıyor kaşıyınca çok acıyor...bu folik asidi başka kullanan var mi nasıl geçer bu kasintilar ...
KeremAsafmoOom duygusalduru folik asiti hamileliğin ilk üc ayında herkes kullanır ztn iki gün bırak bak bakalım düzelicek misin eger düzelmezse ilaçtan degil başka bişeydendir o
Minik_mucize94 duygusalduru folbıol agır bır ılac zaten eger duurmun varsa bence folıdays kullan 50 tlbısey ama ıcınde folık asıt dısında bır çok vıtamınıde var daha ıyı olur
Ecrinbzkrt duygusalduru benımde elımdese folbıol vardı ama agır ve hamıleyken cok nadır o ılac kullanılıyor san folıc-1kulkanıyorum cnn tavsıye ederım
cerrah61 duygusalduru evet ilk hamileliğimden önce kullanmıştım bende de cok kasıntı yaptı cildiracaktim artık ... dusuk yapınca bıraktım bir de benim o değerim cok yüksek çıktı doktor kullanma demişti şimdiki hamileliğimde hala kullanmıyorum Çarşamba sorucam doktoruma ama kesinlikle kullanırsam başka bir folik asit alicam zaten bir sürü ilaç alıyorum bir de onu kullanıp kaşıntı çekmek istemiyorum. Sen de sorup başka deneyebilirsin
duygusalduru Minik_mucize94 teşekkür ederim KeremAsafmoOom başka bisey olduğunu sanmıyorum ben de yan etki yaptı ..içmek zorundayım biliyorumda
miyendizhanim duygusalduru doktorlar hamilelikte folbiolu uygun bulmuyolar genelde bence doktoruna danışarak değişmelisin folik asit tercihini
gzmuygn duygusalduru onun mg çok yüksek doktor tek onu devlet karşılıyor diye veriyorlar demişti bana bendede alerji yapmıştu deli gibi kaşınmıştık yan etkilerinde var zaten başka bir folik asit kullan bitkisel var eczanelerde
busrasahinn duygusalduru folbioldan olsa bir kaç gün icinde başlardı en gec ama 20 gündür kullaniyomussunuz başından beri mi var kasintilariniz
Demetdemircioglu Bende folbiol icmeye basladim ama bi sikinti yasamadim tam doz mu yarimmi iciyorsunuz bana yarim ic dedi doktorum🤔 ondan olabilir mi
Aysenuryk Bana doktorum folbiolu direk cope at dedi. Mg'ı cok yuksekmis. Folic iod 12 diye bir ilac verdi ona gectim
busrasahinn duygusalduru kullandığın başka bisey var mı peki ben mesela süt icememistim süt alerji yapmıştı bana
Snglkmlalp duygusalduru hamilelik öncesi hazırlık amaçlı folbiol kullanmıştım ben de ilk gebeliğimde. Hamile kaldıktan sonra doktorum folbiolün fazla olduğunu söyleyip folidoce verdi 32 lira fiyatı. 3 ay onu kullandım. Şimdi ikinci hamileliğim. Hamile olmadan folbiol kullandım yine ama hamile olduktan sonra folidoceye geçtim.