songulmeydan aynn cnm tokluk baya yüksek çıkmış
37aysgl bnde canm 3 öğün bide 3 ara öğünmü yiyorsun
Asrinayaz canim genelde tatli vs cok yiyordum cikardim suan hayatimdan
Asrinayaz aynen canım
songulmeydan bn hiç yemiyorum tatlı hamileliğimden beri iki kez anlmyorm nasıl şekerim var
37aysgl bn hayatım boyunca düzenli öğün yemek yemedim 🤦🏼♀️
Asrinayaz bende öyleydim ama mecbur kalınca canım düzenli yiyoruz😀
37aysgl senin ne güzel az kalmış bnm daha çok ☺️