Ftsfts hayır ne kusuru. İstediğin kadar sorabilirsin. Zevkle cevaplarım. Keşke bi faydam olsa 😉 suni sancıyı sabah 5 buçuktan 9’a kadar aldım. O esnada yürümekte zorlanmadım. Demekki inmemişti. Tam doğuma 20 dk kala ıkınma hissi geldi ve ayağa kalktığımda yürümekte zorlandığımı hissettim. Çektiğim sancıdan değil de bebeğin baskısındandı bu. O an anladım biraz daha aşağı inmişti. Bak mesela google da da vardır kanala inme aşaması -3, -2, -1, 0, +1, +2, +3 şeklinde ilerliyor. Yani burfa -3 bebeğin çıkışa en uzak olduğu nokta, +3 te çıkış demek. Benimki ilk hastaneye yatışımdaki çatı muayenesinde -2 durumdaydı. Yani baya yukardaydı. Doğuma yakın 0 oldu ve doğum sırasında ıkınmayla, dr müdahalesiyle +3 olarak bebek doğdu. Kontrolde doktoruna bu oranı sorabilirsin. Mutlaka bi derece verecdktir sana bebeğin konumuyla ilgili. Ebe bile kontrolde bunu anlıyorsa doktor hemen söyler ✌🏽