Adhnsema öncelikle çok teşekkürler. Hayır inan anlatıldığı gibi zor değil. Adet sancısının çok az şiddetlisi geldi bana ve 20 sn kadar sürüyordu. Ben öncesinde günde 7 km yürüyordum ve çok abartmıştım bu hareketli olma işini. Tüm enerjimi tüketerek doğuma girdim açıkcası. Yoksa çok daha rahat karşılardım suni sancıları özellikle