Merryy 5.haftadan beri kullanıyorum canım bende coraspin içmiyorum ben şu an 38 haftalığım ilk başladığımda sabah 11 gibi vuruyodum arada unuttuğum zamanlar oldu ağırlaştıkça geceleri uyuyamamaya geç uyanmaya başladım şu an öğlen 2ye kadar sarktı, şükürler olsun herhangi bi sıkıntı olmadı. ama doktorum bana, bazen vurmayı unutabilirsin saati geçebilir ne olursa olsun gün içinde vur saat mühim değil yeter ki o gün aksatma demişti. Benimde 2 kaybım oldu çok iyi anlıyorum seni umarım yavruna sağlıkla kavuşursunn içini ferah tut ne olursa olsun sağlıklı olduğunu düşün hep🥰