Merryy progestan verdi alttan kullanıyorum iğnesi 3gunde bir vuruyorum ve oksapar verdi göbekten hergun vuruyorum kontrolden geldim 2.gunu kirmizi lekem geldi acile gittim serum verdi kanamam durdu zaten adet lekesi gibi tek geldi ben yine içim rahat oolsun diye gittim serumla kanamam durdu sonra 4gun baktim kahverengi geldi normaldir annem dedi dun doktorum aradım normal kirmizi kan sonrası normal dedi bugun oldu 5.gundur kahverengi leke değiyor