Deniz14 Melekgrp Gaviscon şişesiyle yaşıyorum resmen soğuk süt elma salatalık da iyi geliyo çok çok dayanılmaz ve geçmeyen bir şekilde olursa zorla kusturuyorum kendimi mecbur yoksa geceleri uyutmuyo