Nuryldrm her hastane her doktor aynrı değildir bende ankaradayım zübeyde hastanesi var mesele hiç bişey sorma konuşma dio ikili taramada ayrıntılıya hiç girmedim ne diyodur cinsiyet falan söylüyomudur bilmiyorum ama ben gataya gidiyorum orda doktor sana gösteriyo 16.haftamdayım bugün doktorla birlikte baktık yani herşeyini gördüm gösteriyolar o hastaneden hastaneye değişen bişey ayrıntılı yokmuş gatada ama yine zübeydeye kaldım ben bakalım nasıl olcak