Deletedmom0019 Cansumeryem acaba saat kactan sonra bisey yiyip icmeyecegiz.. gece 12 den sonrami yoksa daha mi erken 🤔
Alparslanmoms Cansumeryem yalana gerek yok hazırlıklı olmalısın bu sebeple söylüyorum ilk ayağa kalkarken çok ağrıyor karnın ama bunu tarif edemem . Seni ilk kaldırdıklarında dim dik durup gözünle tam karşıya bak kafanı eğme yarana bakar tutar gibi olma daha az ağrın olur emin ol . Sonrasında ağrı kesici iğne ve serum veriyorlar ağrın kesiliyor sürekli yürümelisin ve bol su içmelisin çok çabuk iyikeşebilirsin
SevdaLinkaaa 3 gün biraz zor ,1 haftada eski haline yakın,10.günde tamamen iyileşme .🌸Bende böyle oldu ,ki nazlı bir insan da değilimdir.🤪Ameliyat sonuçta ama geçiyor hepsi ,hiç takmayın kafanıza .🐣
BilgecyLn Cansumeryem 6 saat sonra yürüttüler. Sonra saatte bi eşimin yardımıyla o gece sürekli yürüdüm ama her yürümem de ağrım daha da azaldı illaki acın olacak ama ne kadar hareket edersen o kadar çabuk iyileşirsin 2 adim dahi olsa at bi de ben yatarken hiç rahat değildim ayağa kalktıktan sonra uzun oturdum o zaman kalkmak daha kolay oluyordu şimdiden hayırlı olsun 💜
Mini9 Cansumeryem 1 hafta geçtiğinde büyük ölçüde geçiyor öyle korkulacak bi şey değil korkma iyileşme sürecinden. En ağrılı kısmı ilk ayağa kalkış sonrası yavaş yavaş geliyor, bebeğini kucağına aldıkça aklına bile gelmicek o anlar 🤗
Cansumeryem Mini9 ay inşAllah canım ya valla bi atlatsaydım hayirlisiyla 🤗💞hiç hissetmiosun ama dimi dikiş atılırken falan ondan da çok korkuyorum
Cansumeryem Sirin_beyza canim 37+5 haftaligiz hem eşimin yanimda olması sebebiyle istedim hemde bugün ultrason kontrolünde bebegimin esimin kireçlenmeye başladığını öğrendim o yüzden pazartesiye karar verdik 🤗💞
Mini9 Cansumeryem hayır hayır zaten bebek doğduktan sonra bi ilaç yapılıyo sanırım anestezi uzmanı birazdan uykun gelmiş gibi olacak falan dedi hafif bi mayışıklık oldu, ben ben acı hissetmeyi bırak nerdeyse uyudum 😄
Sghslove Cansumeryem bakalım canım o zamanki kilosuna gelişimine göre karar verelim diyorum ☺️ Şuan 2900 o zamana çok kilo alırsa filan zaten beklemenin hiç anlamı yok
Dilara1234 Sghslove bende 2 defa sezeryan oldum. 6 saat sonra kaldırıyorlar zaten de sonra ki ağrılar oluyor tabi kişiye göre değişiyor yanı normal Doğum yapsanda ağrılrın olucak sonuçta can çıkıyor içinden , mesela ben ilk sezeryanımda 40 gün sonra anca tam anlamıyla iyi oldum 2. Sezeryanımda 1 hafta sürmedi
Dilara1234 Cansumeryem İlk kalkış mı ? Yok canım acıyor ama böyle dayanılmıycak falan bir ağrı değil sadce ilk kalktığın zaman nefesin kesilir bayılcak gibi oluyorsun hemen otur 5 dakika sonra tekrar kalk hiç bişeycik olmuyor ☺️ gün gittikçe azalıyor zaten