Sghslove bende 2 defa sezeryan oldum. 6 saat sonra kaldırıyorlar zaten de sonra ki ağrılar oluyor tabi kişiye göre değişiyor yanı normal Doğum yapsanda ağrılrın olucak sonuçta can çıkıyor içinden , mesela ben ilk sezeryanımda 40 gün sonra anca tam anlamıyla iyi oldum 2. Sezeryanımda 1 hafta sürmedi