Gumus Melisayenerli 69un üzerine de alabilirdim ama o 13 kiloyu ağırlasmadim çok şükür 5 ay çektim süründüm resmen ama şimdi iyi oldu diyorum.herseyde bi hayir var
Melisayenerli Gumus bende agrlasmadım boyum 167 kilom iyi duruyor etrafım öyle diyor ama vıcudum çok yorgun ve ödemli oldu baya karnımdan ignede vuruyorum artk zorlanıyorum aşırı derece
Kocerirem Benimde son 1 ayım kaldı. 55 le hamile kaldım 73 kiloyum şuan. 18 kilo aldım. Şikayetçi de değilim açıkçası canım ne isterse gece gündüz yiyorum. Gece uykumdan kalkıp yemek bile hazırlıyorum bazen. Kiloyu kafana taktıkça alıyorsun çünkü. 😂
Mutlu_anne2 Meeerveunal 30+2 yim 80 kiloyum 8 kilo aldim daha oğlumda 😊 ama kızım da 25 Kilo alıp 95 kiloyla doğuma girmiştim 😁
S-Anne Meeerveunal bana tansiyon takibi istedi hergün ölçmem ve kontrole gidince göstercem. Normelmiş bu ayda şişmem. Yanlız tuzdan uzak durmam lazımmış