Burcu00 çok iyi anlıyorum seni. Ben de 32. Haftadayim. Önceki kontrolde bebeğim makat pozisyondu. Ya dönmezse diye 1 ay içim içimi yedi. Doktorum daha erken döner demisti. En sonuna kadar bekleriz, hala dönmemisse ona göre karar veririz demişti. Çok şükür ki dönmüş kızım. Ama dönmeseydi eğer bi sıkıntısı olmazsa 40'a kadar bekleyecektik. Siz de bekleyebilirsiniz.