Burcu00 arkadaşımın kızı 40ta döndü 42+1de normal doğum yaptı. Bebek sağlıklıydı, anne sağlıklıydı, bebeğin suyu gayet iyiydi, çatısı müsaitti beklediler. Ben anlayamıyorum daha 37. haftada dönmez sezaryen yapalım diyen doktorları. Gerekirse yine sezaryen yapılsın ama normal seyrinde ilerleyen bir gebelikte anne normal doğum istiyorsa bebeği neden sezaryenle alasın ki?