Feyzazdra inşallah değişmez ama erkek ya değişmesi zor diyorlar ben baya gördüm netti yani 😀🙏🏻 Çok şükür ben korkudan hiç bişey alamıyorum galiba 6 7 ay olana kadar alamam gibi geliyor. Olsun hayırlısıyla gelsinler de kim nasıl mutlu oluyorsa o zamanda alsın eşyalarını. Benim korkularım çok o yüzden böyleyim. Ama kalbimizi çürütmeyelim güzel düşünelim inş sağlıkla gelirler.