gurcem 31+4 Haftalığız bugün bişeye dikkat ettim bebeği gögsümün altında ve kasıklarımda hissediyorum.Daha öncede sag ve sol tarafımda karnımın hissediyordum.Ne demek oluyor dönmüşse neye işaret? Bilmediğimden soruyorum kontrolum haftayada
Nur55 gurcem dönmüştür muhtemelen zaten dönerken anne hissediyor aşırı hareketli oluyor döndüğü zaman kafası doğum kanalında oluyor baş aşağı pozisyon alıyor tabi doğuma kadar daha dönebilir. Benim 30.haftada tersti kafası göğsümün altındaydı ve inanılmaz mide yanması ve baskı yapıyordu hareketlerini çok az hissediyordum ve hareket ettiğinde canım yanıyordu 31. Haftada gittiğimde dönmüştü şimdi aşırı hareketli
Nasippp gurcem ya bende seni arıyordum çok oldu yazışmıştık seninle benim tekrarlayan düşüklerim de yazışmıştık kan pıhtılaşmam var iğne kullandım ama olmadı. Eşime sperm testine gerek duymamışlar demiştim. Yarın gidip yaptıracağız testi canım. Sende yaptır demiştin hatta kendi eşin için testte sorun çıkmıştı demiştin die hatırlıyorum da ne çıkmıştı aceba aklıma takıldı kaç saattir o maesajımızı atıyorum bulamadım ismini de tam hatırlayamadım Allah çıkardı karşıma 😁 çok heyecanlıyım 🥺
[silindi] gurcem doğum pozisyonuna gelmişse onu anlıyorsun zaten. Genital bölgede baskı, ıkınma isteği, sanki her an bebek çıkacakmış gibi ağrılar oluyor ayaklarını da ta kaburgaların orda hissediyorsun.
Biyolog gurcem ben göbek deliğinin yukarısında kafa baskısını hissederdim 29/30da . Sonra hiç yukarda baskı hissetmemeye başladım. 32 de kontrole girdimde dönmüştü canım. 35+5im hâlâ basasagi pozisyonda
gurcem Nur55 canım ıkı aydır benımde mıde yanmam var doktor refluden dedı gercı bu yasıma kadar reflu falan bılmezdım oda benı buldu.Yanı donmesıne bır anlam yuklemeyın donebılır bunda bıse yok dıyorsun😀
gurcem Nasippp kuzum evet senınle konuşmalarımı bıre bır hatrlıyorum.Sımdı bız ozel hastanede tetkık yaptırdık tekrarlayan dusukten dolayı ve doktor dedı acaba sızden mı esınızden mı kaynaklı dıye.Benım tum tahlılerım temız cıktı cok sukur.Esımın ılk verdıgı sperm testınde sperm kalıtesı dusuktu bız bu arada rahım fılmı sonucunu beklıyorduk ben esıme kecı boynuzu tozu aldım hergun bır tatlı kasıgı yedı.Neyse tekrar hastaneye gıttık doktor bır sperm tahlılı daha ıstedı ve sonuc cok ıyıydı.Boylece artık beklemenızın bır anlamı yok buna ragmen yıne dusuk olabılır ama olacak dıyede sakın cocuk denemeyı bırakma dedı.Hatta hıc unutmuyorum Gokten leylekler kucagına getırıp bebek bırakmıcak o yuzden yılmak yok yola devam dedı 😻
[silindi] Nasippp genetik test yaptırdınız mi? Genetik translokayasyonda tekrarlayan kayıplara sebep oluyor. Bende hem trombofili hem de genetik translokasyon var. Durumunu net bilmiyorum ama Eşinin spermiyograminda sorun cikacağını sanmıyorum spermiyogramda sorun olsaydı hiç gebe kalamazdın. Birde otoimmun tetkikler var onları yaptır otoimmun problem varsa o da kayıplara yol aciyor
Nur55 gurcem hayır dönmesi iyi bişey yani onu demek istedim normal doğuma hazır olduğu anlamına geliyor :)
Nasippp gurcem bizde yarın yaptıracağız eşime test ama biz kaç aydır keçi boynuzu yiyoruz 😂 sıkıntı çıkacağını sanmıyorum ama yine de kafam rahat etsin die yaptracağım bide kendime klomen çatlatma iğnesi isteyeceğim yarın inşallah hayırlı haberler alırız ☺️🙏🏻🤲🏻
gurcem [silindi] Yaptırdık canım hepsını genetık testler dahıl 5000 cıvarı para odedık Ama cok sukur bıse cıkmadı.Zaten profosore gorunduk esımde bende.Kalıtesız spermde dusuge sepep olabılıyormus ama ıkımızdede sıkıntı cıkmadı.Belkıde stres yada yasamamız gerekıyordu yasadık dıyorum
Dilaraatac [silindi] merhaba canım bende 30+3üm bugün 2gün önce ciddi bi ıkınma isteğim vardı aynı senin dediğin gibi böyle sence bu haftada dönermi çok erken değilmi🥺
Guligul [silindi] o zaman benimki de dogum pozisyonu almistir. Goguslerimin alt kismi midemin ustu sisti, surekli ordan ittirmeye basladi, kasiklarimda acaip baski ve agri oluyor, surekli tuvaletteyim... 33te basladi bunlar su an 34+3um.
Nasippp [silindi] isimlerini bilmiyorum da genetik kromozlara ve pıhtılaşmaya bakıldı eşime de bakıldı genlere sadece sperm testi yapılmadı onu da yarın yaptıracağız testi. Otoimnun testi ne canım sonucu kaç güne çıkıyor ya valla sıkıldım artık sürekli bi engel çıkıyor sanki 😞
gurcem Biyolog ya acaba mıde yanmalarımda bıtecekmı ben onu düşünüyorum sureklı kusuyorum mıde yanmamdan refluden dolayıda😔 haftaya kontrolum var bakalım anlıcaz
[silindi] Nasippp tavsiyem eşinizle birlikte ari sutu polen kullanıp, doğal başkanın. Eşiniz içinde proxeed plus ve evicap 2000 kullanın çok faydasını görürsünüz. Kendiniz de zinco çinko takviyesi var onu ve omega Q10 var onları kullanın Hsg cektirin mutlaka. Ben 2 kez hsg cektirdim birinde hsg cekildigim ay diğerinde 3 ay sonra hamile oldugumu ogrenmistim. Yukarida dedigim ilaclar biraz pahalı ilaçlar ama faydasını mutlaka görürsünüz insaAllah. 🙏Doktorumuz bize bunları ve birkaç vitamin daha vermişti 6 ay içinde 1 i kayıp olmak üzere şuan ki hamileliğim oluşmuştu. Bunlar canım 👇 [url=https://hizliresim.com/LvzR5a][img]https://i.hizliresim.com/LvzR5a.jpg[/img][/url]
Guguk gurcem altta baskı idrara daha çok ve acil çıkma ihtiyacı, ve ayakları tekmeleri yukarda kaburgada hissediyorsanız dönmüş oluyor genelde
gurcem Guguk evet canım cok agrım oluyor afedersın gece yatakta saga sola donemıyorum tuvalete gıtmeden
Nur55 gurcem canım riskin yoksa neden korkuyorsun Bi kerecik o anı yaşamak istemez misin? Bak benim ikinci doğumum olcak aşı eşiğim aşırı düşük regl günlerimde babam dahi öğrenirdi olduğumu öyle Bi ağlardım asla normal doğurmam derdim ama hep de merak ederdim yaşadığım için mutluyum bebeğim henüz 16 aylık düşün ikinciye cesaret ettim. Sana şimdi hiç bişey yok çok kolay diyemem zor ama bebek doğuyo ya o anda herşeyi unutuyorsun o an herşeye değer inan. Bende bunda sezeryan diye tutturdum bebek dönmemiş diyince 30.haftada mutlu oldum ama sonra dönünce dedim bu da normal olsun yaparım heralde yani inşallah :)
gurcem Nasippp yaptırın canım ıcınız rahat etsın zaten yıyorsanız sonuclarınız ıyı cıkacaktır banada haber ver mutlaka merak ederım
gurcem Nur55 kuzum hemeroıdım var ve vajınusmus 😕 catım dar.Yanı rahım fılmını bıle anestezılı cektırdım zaten doktorum sız normal cektıremezsınız demıstı .Vajınal ultrasonla bakarken bıle zorla baktırıyordum
Nasippp gurcem canım eşime test yaptırdık sonuçlar iyi çıktı çok şükür sadece biraz enfeksiyon çıktı ona da ilaç verdi.