Nuraan_k GamzeSevcan bende bi etkisi olmadı sadece uyuttu beni sonra Zofran diye bi ilaç verdi o biraz hafifletiyor ..
Kardelenyigit Greyy90 banada öyle geliyor 😂😂ooo bombayım ya bulantı yok dedim öğlene doğru bi tuttu düşürdü yataklara yiyemedim bir şey😂11 hafta içindeyim umudum 4. Ay içinde bitmesi 😒
Greyy90 Kardelenyigit o umudu bende taşıyorum inan 🥴 bende 10-4 deyim şu an bakalım doğurana kadar kusanlardan mı olcaz yoksa bu çilekeşlik bi yerde bitcek mi 😀