FZehraColak ZorYollardanAsipGelenim benim kanamam 20 gün sürdü ama yoğun değildi lekelenme şeklinde idi. Kürtajdan sonra 50. günde adet oldum.
krktasnihal90 ZorYollardanAsipGelenim korkmayın Allah yine verir inşallah 🙏normal yollarla gebe kalabiliyorsunuz ya bu da önemli yine olur allah gönlünüze göre versin
Nursimali ZorYollardanAsipGelenim hic oyle dusunme bende senin gibi dusunuyodum hatta doktoruma gittim ben tekrar hamile kalamassam diye oda oyle bi durum yok gayette anne olabilirsin tekrar demisti ve simdi tekrar hamileyim insallah en kisa zamnda Rabbim sana da nasip edecek hic oyle dusunupte canini sıkma cok iyi anliyorum suan senin psikolojini bizler ne desek bos
ecemtmr ZorYollardanAsipGelenim canım benım hiç kanama olmadı sonrasında bir hafta sonra 1 gunluk süren kanamam olmustur ve ilk işlem gunu leke leke glmişti. sonrasında adetımı 37.gün gördüm.
Omerinzevcesi 3 gün sürdü benim kanamam ve 2 ayda 4 kez 15 gün kanamam oldu afedersiniz çok çok yoğun bir şekilde yürüyemiyordum artık
masalsii ZorYollardanAsipGelenim korkutmayın kendinizi Rabbim hayırlı ve nasip ettiği zamanda verecektir emin ol🙏🏻
BusraAydogan14 ZorYollardanAsipGelenim Korkma kuzum rabbim hayırlısıyla verir inşallah yine bende senin gibi çok korktum yine nasip oldu şükürler olsun Rabbime seninde olur hayırlısıyla 🙏